lördag 4 oktober 2008


Vädret gör tillvaron sur >.<
Jag hatar höst har jag insett, önskar det fan kunde
gå direkt från sommar till vinter, usch!
Denna jävla slask och smygande kyla...

Ikväll ska jag på krogen med älski och träffa lita gamla
klasskamrater :) Det kommer iaf bli trevligt, dock kanske vi
blir sena, beror på när middagen är slut i Grönviken.
Plus att Skämtkrogen tar ju ett inträde som inte är
av denna värld alltså! Helt insane! Jädra Evert!
Borde hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen...
Men än är jag för lat för det känner jag.

Läste precis ut boken: En plats de kallar Lyckan
av Mårten Sandén, en riktigt fin bok som jag
vill rekommendera till er alla.

Nejfan, nu måste jag ta mig i kragen!
Ska till och duscha snart tror jag,
först ska jag övningsköra lite med Tomas.
Puss!

Dagens örongodis:

Inga kommentarer: