måndag 24 november 2008


Faan, tänkte jag skulle lyxa till det med
nån god maträtt idag eftersom att jag ätit
rätt kasst den senaste veckan! Kantarellsåsen
pappa skickade med mig sist jag var hem
skulle fan sitta fint tänkte jag, tro på fan att
han skickat med mig fel sås! Det var nån vidrig
sort jag inte ens kan uttala ordentligt >.<
Så fick bli pasta med lite carbonara istället...
Ibland känns det som om Gud jävlas med flit!
Jag ska fan aldrig äta igen...!

Funderar starkt på att gå och beställa tid för
gadden i veckan också, kan inte hålla på och
söla längre nu. Får se om man hinner med det
imorron efter Ixo och Slave kanske. Ska julhandla
med Jenny och unna mig själv ett par byxor
tänkte jag ^.^ Nu ska jag klippa Archimedes
klor och ge honom ett välförtjänt bad! MAZELTOV!

Kvällens örongodis:
Dunderpatrullen ft. Wiklund - Taekwondo Princess

Inga kommentarer: