tisdag 20 januari 2009


Ja, dagen har väl vart sådär. Inte
mycket har hänt, mer än att vi kom
fram till när vi fikade idag att Ingmar
Bergman måste varit påtänd då han
skrev Det Sjunde Inseglet. Och att
den som kom på leken att inte få slicka
sig runt munnen när man käkar krämbulle
borde skjutas. Jag sket också i den första
idrottslektionen idag, dumt, jag vet men
jag hade inga varma kläder och då kändes det
inte så aktuellt med längdskidor.

Nu kommer strax Roos hit och myser loss med
mig, Marcus och Peter :) Trevligt värre.
Har prov i Samhälle imorron, nackskott på det.
Är glad över att provet i Religion gick som en
dans iaf. Skolan kväver mig snart, men det brukar
ju gå fort såhär på slutet... eller?

Ser även fram emot den vita helgen nu, blir film
och mys med Roos och kanske att man ger sig ut
och kollar läget på den nyktra sidan av stan.
Hur nu den ser ut, det får vi se ;) Haha...
Nu borde jag ta itu med disken. Mazeltov!

Kvällens örongodis:
Black Stones - Glamorous Sky

Inga kommentarer: