lördag 5 september 2009


En helt lugn och slapp lördagskväll var precis vad
jag behövde känner jag. Mathias sover som en bebis
i soffan så jag kände att jag lika gärna kunde slänga in
ett inlägg innan jag bär honom till sängs, höhö!

Vi har försökt vara lite nyttigare också, så istället
för chips och dipp så gjorde vi grönsaksdipp idag.
Riktigt gott, kom ihåg lapp till mig bara: Ingen
blomkål nästa gång. Jag har aldrig varit så gasig
förut som jag är just nu. Huga! Prupplisa ggr 100.

Fick en sen födelsedagspresent av papi idag också.
Han gav mig pengar så jag kunde köpa Dissidia som
kom ut igår. Så nu är det beställt. Kommer antagligen
på tisdag eller onsdag. Jippie! Massa mums på det!

Nu blir det sängen och nån mysig film! Puss!

Nattens örongodis:
GO!GO!7188 - Koi No Uta

Inga kommentarer: