torsdag 15 april 2010

Jag har lite ångest idag. Sjukanmälde mig imorse.
Dumt gjort men mådde så dåligt över tanken på
att man skulle traska iväg och jobba gratis ännu
en dag. Ångrar mig nu dock, blir ju av med cirkus
100 kr nu så. Aja, gjort är gjort.

Ska strax röra mig in mot stan och träffa Roos.
Vad vi ska hitta på vet jag icke, men blir nog
trevligt iaf. Och ikväll kommer Jenny på besök.
Ska bli skoj det med, vi har inte setts på sjukt
länge faktiskt. Skoj skoj.

Imorron är det fredag, är inte lika pepp inför
den som jag varit tidigare i veckan. Men jag
drar nog ut ändå. Även om det satts några
käppar i hjulet mitt. Suck. Ingen skön torsdag.

Dagens örongodis:
Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att jag är ett käpp i ditt hjul.

MLi sa...

Du blev av med typ 136 kronor.