måndag 16 augusti 2010

Härligt att man varit frisk hela sommaren och vaknar
upp och hostar rakblad första dagen på jobbet. Så jävla
typiskt min otur. Men bara att bita ihop, har inte råd
att skippa en enda jobbdag. Gick bra iaf, var kanonfint
väder och inte allt för många barn att hålla reda på.
Jobbar heldag även imorgon och blir vädret detsamma
är jag väldigt tacksam. Man orkar mer utan moln.


Har precis tagit mig ett bad, laddat tvättmaskinen och
bänkat mig i soffan. Lyckades även skalla handfatet när
jag skulle kliva ur badkaret. Sjukt klantigt! Nu blir det
några avsnitt Weeds sen nån film hade jag tänkt.
Ska försöka lägga mig i tid också till skillnad från igår,
men vet hur det kommer att sluta. Man skulle haft en
god bok eller två, bästa sömnpillret plus myspillret.

Varvade God of War 3 igår också, bara Metal Gear Solid 4
och Red Dead Redemption kvar nu innan Jim kommer hem.
Sen en massa RPG. Köpte även Echoes of Time nyligen till
DS. Har inte kommit igång riktigt än men det hinns nog med
det också. Jag ger alldeles för lite tid till mina intressen nu mera.
Men mitt hjärta prioriterar fysiskt sällskap istället för fantasi.

Kan ingen komma hit och trolla bort min hosta? Vore snällt.
Kanske blir bättre om jag lägger mig och tycker synd om mig
själv. Tips på en mysig film? Bring it! Är sugen på något nytt!

Dagens örongodis:
Mike Oldfield - The Great Plain

2 kommentarer:

MLi sa...

Åh fy, din stackare! Hoppas du blir frisk!

Cruxus sa...

Hoppas jag med!