torsdag 14 juli 2011


Så var man inte student längre. Valde att hoppa av skolan då jag uppenbarligen inte har självdisciplinen som krävs för distans. Har bestämt mig för att fokusera helt på jobb framöver. Och samtidigt körkort. Ska vara hundvakt nu i två veckor och man märker verkligen vad låst man är utan bil här ute i skogen. Det får fan vara nog med laterierna nu känner jag. Är fokuserad på att hitta större lägenhet också. Man börjar känna sig kvävd i en liten trång etta med en katt efter ett och ett halvt år. Så det är mitt mål just nu. Både Emmaboda och Yran prioriteras bort då jag får mindre pengar nu, plus att jag behöver nya glasögon innan jag blir galen. Känns något viktigare än fylla och fight faktiskt.

Mycket har ändrats på kort tid också. Jag har fått upp ögonen mer för något jag blundat inför en längre tid. Och det har fått mig att inse hur bra jag kunde haft det. Kaos i hjärtat är ingen bra grej, insåg inte hur mycket det tärde på mig i längden. Både fysiskt och psykiskt. Det känns sorgligt på ett sätt, men allt det bra väger upp den här gången och jag är nöjd nu. Det känns så jävla bra. Tack fina du för att du fick mig att förstå.







Nattens örongodis:
Son Lux - Break

Inga kommentarer: