tisdag 29 juli 2008

Hemma igen.


Då var man hemma igen efter en veckas campande i Göteborg.
Har varit otroligt skönt att få komma bort ett tag,
även om det också var skönt att komma hem så skulle jag nog
behövt en vecka till där nere känner jag nu.

Yran snart också, jag borde vara pepp...
Men sen Stavredagen har jag helt tappat lusten på alkohol.
Funderade först på att gå nykter... men naeh.
Tror jag skiter i Yran helt och hållet faktiskt.
Men det är inte helt spikat än så vi får se.
Känns som att det inte blir nåt mer drickande på ett tag iaf.
Alkohol är bajs, varför inser man inte bara det? >.<

Snart födelsedag också ^.^ Känns inge märkvärdigt
men längtar så efter psp:n jag kommer få!!!
Och Crisis Core förstås ;P Hihi!

Vilken jävla tönt jag är!
Det sjuka är att jag älskar det
puss

Inga kommentarer: