onsdag 24 december 2008


Det har hänt mycket nu på så lite tid.
Idag är det julafton, och jag önskar den
går över snart så man får lägga sig.
Imorron blir det hemvändarn i Bräcke.
Hade nästan hellre varit i stan men man får
väl göra det bästa av situationen. Blir iaf
förfest hos Magnus, sen rör vi oss ner mot
krogen. Hoppas det blir skoj.

Jag och Mathias finns heller inte mer.
Efter 3½ år var det dags att lägga ner skiten.
Dels för att han ska flytta till Boden och jag vill
inte lämna Östersund än. Och dels för att...
jag behöver nog ut och röra på mig lite faktiskt.
Men han kommer alltid vara bland det viktigaste
i mitt liv, min bästa vän och en helt underbar
människa. Men kärlek håller inte för evigt, den
blir till något helt annat efter ett tag, och det är där
man glömmer bort sig själv. Men han kommer
alltid att ha en alldeles speciell del av mitt hjärta.

Gud så poetisk man kan va då >.<
Nog om det, ska nog lägga mig tidigt ikväll
om jag lyckas, så man får fara hem sen.
God Jul på er alla, och det nya året kommer
att bli något alldels nytt och outforskat för min
del. Det är nu livet leker... eller?

Kvällens örongodis:
Beyonce - Halo

Inga kommentarer: