torsdag 11 december 2008

Nu känner jag mig faktiskt rätt dum
och en del ångest får jag också.
Pendlar denna vecka eftersom pappa
är i Tallin igen så jag tar hand om
hundjäveln. Det dumma är att jag inte
tar mig upp dom dagarna jag inte har
sovmorron för det blir på tok för tidigt
för mig. Och visst, såhär innan jul kanske
det inte är en sån big deal egentligen, men
vi har vår sista religions lektion denna vecka
och jag borde fan inte missa den eftersom det
gått så bra i den kursen tills nu på slutet :/

Så nu ligger jag hemma under täcket med en
mysig film igång samtidigt som jag blogger medans
jag vet att just nu har jag Form B i skolan. Förlåt,
jag får sån ångest men jag får försöka plugga hemma
på nåt vänster istället. Dock lovar jag att skärpa mig
och gå hela sista veckan iaf, då kanske jag känner
mig lite bättre och kan pusta ut över lovet.

För övrigt har jag inte köpt några julklappar alls!
Jag har gjort några skålar och tavlor i glas, men det
fattas fortfarande en del och jag har inte mycket
pengar kvar... baaah! Jobbigt!
Har skämt bort mig själv en massa denna månad
utan att tänka på att det är december >.<

Äh! Allt löser sig.. eller?

Dagens örongodis:
Guru Josh Projekt - Infinity

Inga kommentarer: