torsdag 12 februari 2009

Ja är nöjd och missnöjd på samma gång
just nu. Jag har fått en otroligt bra dygns rytm
igen vilket är sjukt bra, plus att dagarna blir längre.
Men samtidigt är min kropp fortfarande för trött
för det mesta. Jag är helt slutkörd på skolan och
vet inte riktigt hur jag ska orka med allt det sista.

Så till helgen blir det helvitt och denna gången finns
det inget som kan ändra på det! Får vara nog med
tramset ett litet tag nu. Eller... iaf till nästa helg då
det blir Kleerup. Men men, det jag menar är att jag
måste ladda upp mig ett tag, och få fram motivationen
på något vis. För det är den jag saknar mest just nu...
Förlåt, ska sluta whina! Lovade mig själv att inte klaga
i bloggen eftersom jag har en tendens att störa mig på
andra som gör det >.< förlåt!

Gaddade mig i måndags också, vart nice som faan!
Och gjorde inte alls så ont som jag förväntade mig,
vilket var skönt ^.^ Sååå, vad mer? Jo just!
Alla hjärtans dag på lördag, den ska spenderas
tillsammans med Mathias faktiskt. Vi ska mysa lite
och spåna i framtiden :) Som ser ljus ut för tillfället.
En del uppoffringar har fått gjorts men det är ju så
det ska vara... eller?

Aja, göra nåt vettigt idag var det ja! Hejs!

Dagens örongodis:
The Knife - You Take My Breath Away

Inga kommentarer: