fredag 27 februari 2009

Känns otroligt skönt att jag inte ska
ut ikväll. Jag är helt slut, orkar inte.
Plus att jag nog skiter i Maggio imorron
också. Kommer fler chanser på den
punkten och jag ska riktigt snåla med
mina pengar denna månad. Så idag blir
det en lugn hemma kväll med lite häng
och bra film. Och imorron drar jag, Roos
och onkel Mattis på Eastern för lite sushi
med följden av en nykter utgång, blir det
lamt är det bara att dra hem igen för lite
mer film och häng.

Köpte Chrono Trigger till DS igår också.
Vettigt köp! Bra som fan, men det visste vi
ju alla redan ;) Mitt nästa köp blir nog till
PSP:n. Star Ocean, bror min säger att det
är ett väldigt bra spel så man får väl ge
det en chans. Nu ska jag ligga och njuta
av tanken på att det inte är nån skola nästa
vecka. Hoppas ni mår lika bra som jag ;) Puss!

Dagens Örongodis:
Agnes - Release Me

Inga kommentarer: