onsdag 10 juni 2009

Jag har vaknat prick elva varje dag den här veckan,
crazy! Men skönt, inte för sent och inte för tidigt.
Det är väl nu jag borde skriva om vad jag ska
göra idag. Men vad är det för mening då jag inte
ska göra ett dugg. Haha, gud vad patetiskt det lät.
Jag skippar yran i år också då jag flyttar till Boden
en vecka innan. Och det känns helt okej faktiskt.
Yran idag har blivit för lite bra band och för mycket
ursäkter till att supa skallen av sig. Och efter student
veckan så känns inte det ett dugg lockande måste jag
säga. Denna sommar vill jag bara ta det lugnt och framför
allt långsamt. Ser dock fram emot Göteborg i midsommar.
Då ska man väl unna sig en liten fylla iaf, fast jag har hellre
lust med Liseberg faktiskt ^.^ Får se om man hinner med båda!

Nä, nu ska jag bränna massa skivor och mysa med Smulan!
Åh, just det! Får en kisse på lördag också, en liten Selkirk Rex
vid namn Dexter ^.^ Ska bli otroligt kul! Hörs, puss!

Dagens örongodis:
Dunderpatrullen - Kuddflöjtstechno

Inga kommentarer: