tisdag 9 juni 2009


Så var studenten avklarad, och nu är man arbetslös.
Måste dock erkänna att jag njuter av livet just nu, sitter
hemma hos pappa och spelar tv-spel och nöter film hela
dagarna. Ska dock pallra mig iväg till arbetsförmedlingen
i veckan så jag får det gjort. PUST!

Var ganska sorgligt att att flytta ur lägenheten i lördags
också. Tanken på att man lämnar en tid efter sig som
man aldrig kommer att få uppleva igen.
Allting kommer att bli annorlunda nu, helt nytt.
Nu är man vuxen alltså, nu börjar livet på riktigt.

Men innan jag gräver ner mig totalt så ska jag som sagt
njuta av allt jag hinner med av mina intressen nu när
det inte är någon skola ivägen. Håller på för fullt och
bunkrar upp med massor av serier på skivor som
jag ska nöta igenom snarast. Nam nam!

Först upp Itazura Na Kiss, sen Soul Eater. High five!

Kvällens örongodis:
Megumi Hayashibara - Sakura Saku

Inga kommentarer: