måndag 7 december 2009

Happyface! Idag vaknade jag av ett samtal från
rektorn på Linnéans! Och jag har fått lov
att ha min praktik där, var tillochmed två
avdelningar som slogs om mig, det är väldigt
bra, vilket betyder att dom vill ha folk.
Hoppas jag får in en fot så dom ringer mig sen
nudå så jag iaf får vicka litegranna! Kanon!


Man börjar nästan bli lite rädd nu, efter allt mitt
whinande så verkar det faktiskt se ljust ut ändå!
Jag vet att vi hatar af men jag tänker inte säga
emot att deras jobbgaranti är bra skit. Väldigt
smart sätt att få in en fot nånstans. Nä, nu blir
det pepparkakor och mjölk, MUMMA!

Dagens örongodis:
Shikata Akiko - Replicare

3 kommentarer:

MLi sa...

men åh så underbart! :D Jobb och lägenhet, kan det bli så mycket bättre? :D

Orb sa...

Grattis!

Cruxus sa...

Taack! ^.^
Sjukt underbart! Börjar den 11:e januari!