onsdag 2 december 2009


På grund av min ständiga sömnbrist så har jag
valt att dissa stan även denna helg. Jag nickade
till säkert fem gånger under informationsmötet
af idag. Det var riktigt pinsamt då jag är säker
på att i stort sätt alla lade märke till det. Så nu
tar jag det bara slappt och myser till hemma
istället med massa film och serier.

Handlade ett par byxor idag också, det var nice.
Allt annat jag äger är trasigt så började känna
mig lite som en lodis. Var på tiden. Tack mami!
Har ett sjukt sug efter att få teckna lite Nana &
Vivienne Westwood relaterat, så det kommer nog
resten av kvällen att ägnas åt, mina pennor håller
på att bli dammiga så. Jag återkommer, hare bäst!

"And remember, it's not illegal if nobody sees you!"

- Nathalie Tran

Kvällens örongodis:
The Cure - Close To Me

Inga kommentarer: