onsdag 15 juni 2011


Plugg, hela dagen. På två timmar har jag bara gjort tre uppgifter av sju. Men jag tänker inte ge mig förän alla är klara idag. Och imorgon har jag sju till att plöja igenom. Men men, blir ju skönt sen när man är klar. Min enda ursäkt är lathet och fel prioriteringar. Helgen som var tog hårdare än vanligt då det blev en del kaos i hjärtat. Jag har funderat men som vanligt inte kommit fram till något. Mer än att jag nog är världens största idiot både på gott och ont. Det bästa vore om man bara höll käften och var alla till lags istället. Men det är ju lättare sagt än gjort.

På fredag flyttar Oskar hit. Kommer bli otroligt trevligt! Har redan varit och kikat in hans nybyggda lägenhet då jag tagit hand om nycklarna åt honom. Riktigt fräsch och badrummet var inte alls så fruktansvärt som ryktena gick. Men som jag förstått det ska han söka något billigare när han väl flyttat upp. Förhoppningsvis med gångavstånd till mig. Ja, nä, plugga var det. Sen en sväng på Willys med Penny och efter det ett kafferace. Over and out!

Inga kommentarer: