söndag 18 september 2011


Mycket kommer att hända den kommande veckan. För det första visar det sig om jag får jobb eller inte, för det andra ska jag gadda min egen skiss av Tidus halsband från FFX mellan skulderbladen, och för det tredje ska jag klippa mig. Har redan klippt av alla mina dreads och färgat håret, men det ska fixas till av professionella så man kan visa sig ute utan mössa i framtiden förhoppningsvis. Har suttit och pillat i photoshop ett tag för att se ungefär hur gadden kommer att bli som jag har tänkt den. Och trots att det inte är så snyggt gjort så får man sig ju ett humm iaf. Och det ser ut precis som jag tänkt mig. Kan knappt bärga mig. Har velat göra den så länge nu.

Sen det här med håret. Hade en sjuk ångest när jag klippte av mig skiten då jag verkligen hatar kort hår och avgudar långt. Men jag fick tänka på det viset att ju fortare det blir kort ju fortare blir det långt igen. Ångrar inte alls att jag hade dreads i ett år, tvärtom. Är glad att jag provade på det. Men jag var missnöjd med längden och hade inte tålamod att låta det växa och ständigt fixa till dom då det gjorde så förbaskat svinont.


Har även pillat på min nästa tatuering och placeringen där jag vill ha den. Vart nöjd av den bilden med och ska genast spara till den när jag gjort den mellan skulderbladen först. Har många projekt på gång märker jag, samtidigt som sluta rökandet och körkortet står på schemat. Men allt går ju med vilja, våld och vaselin. Nu ska jag promenera bort till bror min. Adios.









Kvällens örongodis:
Mustard Pimp - Oh La La Satan

Inga kommentarer: