torsdag 10 november 2011



Då denna utgåvan av Nintendo 3DS kommer ut i samband med min fina lön och behovet av ett nytt DS då mitt nuvarande är ganska sletet säger ju sig självt. Det är bara meningen att jag ska ha det i min ägo helt enkelt. Men efter det blir det faktiskt till att snåla. Måste lägga undan några slantar inför en planerad resa till Paris i vår. Dock är det inte bara positivt jag har att komma med som vanligt. Då det väl rullat på med jobb nu för tiden räknar jag med att det snart kommer att vända igen då en gammal veteran återkommit och en nära vän fått en 50% tjänst på min avdelning. Ser detta som ännu en spark i arslet till att göra något vettigt med mitt liv. Gäller att ligga i nu så jag hittar mig något fast och på så vis ha råd med en 2:a. Vet inte om jag kommer att stå ut med att flytta tillbaka till min lilla 1:a nu när jag är van vid något större. Nåväl, man får väl se hur allt artar sig helt enkelt. Kommer iaf vänta med spänning på denna fina present jag tänker unna mig.


Inte nog med det så släpps ju Skyrim imorgon också. Det är det ett himla liv om såklart men jag är inte den som kommer köpa det så fort jag får chansen. Tvivlar inte en sekund på att det är ett fantastiskt spel men jag har så himla mycket på min prioriteringslista nu att det faktiskt får vänta. Och när jag kikade runt på diverse Skyrim klipp idag stötte jag på denna trailer. TERA online. Ett MMORPG jag aldrig hört talas om förr och har ingen aning om hur mycket det kommer att tillfredsställa med så mycket competition runtom det. Men jag fastnade och tycker det ser ut att kunna ha potential. Det gör mig besviken att det endast släpps till PC då jag har en stationär dator från när Jesus gick på jorden. Men jag kommer garanterat att prova detta i framtiden, absolut.









Kvällens örongodis:

Inga kommentarer: