måndag 13 april 2009

Nu har jag inte vart hemma i stan sen
i onsdags. Så far tillbaka nu på onsdag.
Lovet har varit sjukt meningslöst än
så länge, men det kan ju vara skönt
ibland också att bara göra ingenting.

Har ju haft halsfluss i en vecka nu också
så är väl bara bra att ta igen sig lite.
I helgen har jag varit sjukt jobbig
vet jag. Har haft humörsvängningar
utan dess like. Har varit sjukt lättstött
och allmänt irriterad på allt och alla.
Jag ber om ursäkt för det, är väl en
sån vecka nu bara. Saknar Emelie
också, som in i den. Märks att man
är världens enstöring när hon inte
är hemma. Längtar som fan till
midsommar då vi ska göra Göteborg
osäkert tillsammans.

Sitter hemma hos Mathias nu och
fördriver tid. Ikväll ska jag till mamma
efter att ha varit hos pappa sedan i onsdags.
Kan inte tillägga mer än att jag verkligen
vill hem till stan nu. Jag tror Smulan
har hemlängtan hon med. Dock kan man
väl inte kalla det för hem mycket längre till.
Efter studenten flyttar man in till mormor
i Hackås tills man hittat sig ett decent jobb.

Tanken på att aldrig måsta flytta hem till
Bräcke igen är fantastiskt. Börja om totalt.
Det är spännande att man snart blir vuxen.
Och nej, jag kommer nog inte sakna min klass
alls, skulle väl vara Robin då, den token.
Men förhoppningsvis kommer vi att ses ändå.

Bla bla, nu får det vara nog. Puss!

Dagens örongodis:
Håkan Hellström - Det Är Så Jag Säger Det

1 kommentar:

emelie. sa...

Jag saknar dig med! <3