tisdag 21 april 2009

För fem minuter sen tog jag mitt
livs längsta dusch. Mina fingrar
är som russin och jag känner att
nu är det äntligen på gång. Om allt
går som planerat så kommer jag
vara lycklig till sommaren.

Idag kom Emelie hem från Göteborg
också. Underbart, nu ska bara denna tröga
skolvecka stökas över så är vi igång
som vanligt igen på fredag. Heck ja.
Jag får känslan av att ni nog kommer att
finna oss väldigt mycket utomhus denna gång,
annars är det G3 som gäller. See you there!

På lördag har för övrigt ESBD06 vernissage
på folkets hus klockan tolv, så kom gärna dit
och beskåda mina tavlor. Som det ser ut nu så
kommer jag bara att hänga upp två, men hinnar
jag innan torsdag så blir det förhoppningsvis tre.

Jag har inget annat vettigt att meddela så vi
ses och höres inom en snar framtid, och önska
mig lycka till nu.

Den här gången är det min tur att segra!

Kvällens örongodis:
Loreena McKennitt - Blacksmith

Inga kommentarer: