söndag 17 maj 2009

Bara för att jag haft den bästa veckan i mitt liv.
Först Norgeresan som slutade lyckligt, sen den
underbara spontanutgången i torsdags som var
helt klockren. Sen den avslutande ARL kursen
på fredagen som jag tog mig iväg på trots min
fruktansvärda baksmälla, plus Emelies bal som
ägde rum senare på kvällen, hon var helt jävla
underbar i sin röda klänning! Kvällen var helt
underbar, och lördagen som vart vilodag med
The Blair Witch Project och lite till. Och som
grädde på moset, dagens häng i badhusparken
med nacho chips och fetstek i solen. Tack!

Och inte nog med det så går jag bara en dag i
skolan nu till veckan bortsett från vett och
etikett på tisdagen sen är jag ledig, plus att jag
har min bal på onsdag och Emelies födelsedag
på torsdag! Tårta och stek i badhus, kom dit!

Livet leker, tack alla ni som finns i min vardag
och gör livet ljust för mig! Ni är bäst! Puss!

Kvällens örongodis:
MGMT - Kids

1 kommentar:

Jenny Sellsve sa...

Spontankvällen var rolig.:D
Imorgon är det bal för dig sexy mama;)