torsdag 14 maj 2009

Då var man tillbaka från Norge med klassen.
Fick som tur va sovmorron idag, annars
hade jag nog inte tagit mig till skolan så
trött som jag var igår. Det var väldigt
trevligt iaf. Och görs väl gärna om ifall
tillfället ges.

Det börjar kännas att det är student tider
nu också, på nåt vis. Tiden går så jävla
fort just nu att jag knappt hinner med.
Känns som att jag sitter kvar i februari
och väntar o.0

Idag ska man ta en tur på stan med
Emelie för att inhandla det sista till balen
som är den 20:e. Blir väl ett par skor först
och främst. Hörde också att nästan ingen
skulle ha helvit klänning, så jag blir lite
nojjig faktiskt. Jag hoppas verkligen
att Peter fixat allt han också, så jag
inte står där utan kavaljer tillslut ;)

Nä, nu må jag bege mig till skolan, puss.

Dagens örongodis:
Röyksopp - What Else Is There?

Inga kommentarer: