onsdag 6 maj 2009

Kom till skolan runt 09:00 >.<
Även fast jag börjar 13:40...
Nu såhär när jag sitter här så
inser jag att det inte var så mycket
roligare här än hemma. Men jag vaknade
06:45 och var sjukt pigg, jag vet inte vad
det är med mig! Men då vet man att man
kommer somna gott ikväll iaf. Vilket är bra då
jag verkligen börjar tidigt, hehe. Men men...

Jag skriver mest för att det inte finns så mycket
annat att göra. Har egentligen en svenska uppgift
jag borde ta itu med. Men såklart så skjuter jag på
den lite längre. Är sjukt less på allt just nu också.
Det går hela tiden upp och ner. Jag är så less på
att det snart inte finns någon att lita på.

Jag hatar fan det kvinnliga könet snart, jag skäms
över hur vi beter oss och tänker. Nu får det fan bli
skärpning innan tålamodet brister.

Dags att växa upp nån gång!

Dagens örongodis:
Unicorn Kid - Lion Hat

Inga kommentarer: