tisdag 7 juli 2009


Jag och mamma ska laga friterade räkor och
bläckfisk med stekta ägg nudlar ^.^ mums!
Men jag tänkte att jag kunde lämna ett litet
inlägg medans vi väntar på att räkorna ska
tina. Kikar för fullt på Fruits Basket nu också.
Beställde ju två serier från webhallen här om
dagen och detta är en utav dom. Den andra är
den allra första Anime serien som jag såg när jag
var yngre. Love Hina. Så kommer upp med lite
snack om den så fort jag sett färdigt frukt korgen!

Enligt min mening så är den ju inte alls så bra som
jag hört att den ska vara, men den är långt ifrån
dålig. Är mer en "mys" serie, och framför allt avsedd
för tjejer. Men helt klart sevärd, och jag som samlare
av Anime serier är helt nöjd med mitt köp ^.^
(8.7/10)IMDB. Slå till och se den flickor!

Dagens örongodis:
Rekka Katakiri - Flowers In The Rain

Inga kommentarer: