onsdag 22 juli 2009

Var ett tag sen jag srev nu. Sitter ju
nere på Gräsö med Emelie och
semestrar. Ska iaf försöka att uppdatera
om vad som hänt sen jag skrev sist.
I torsdags for jag in till stan med mor
och Bygge för att hälsa på moster och
lilla kusin Teo, sen var det tänkt att det
skulle bli bio, Harry Potter, men det var
fullsatt så det fick bli Sushi på Eastern
Palace istället.

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig iaf.
Jag var lite sen med mensen så jag köpte mig ett
grav-test innan vi for hem. Fastän jag visste att
chansen fanns så va jag inte alls beredd när testet
visade sig vara positivt. Jag har såklart bestämt mig
för att göra en abort då jag knappt kommit
igång med mitt eget liv än. Dagen efter ringde
jag till sjukhuset i stan och fick ingen tid förän
den 3:e augusti. Vilket känns piss då jag måste
gå ända in i vecka 8 med barnet. Imorse när det
skulle diskas höll jag på att svimma, vet dock inte
om det berodde på magen eller om jag var hungrig
och skitnödig. Det var hemskt iaf.

Men det känns bara så jävla ovärt att gå och må
skit över nåt jag ändå inte ska behålla. Surt är det
också att Mathias börjat jobba i Boden nu och kan
inte följa med mig eller stötta mig. Kommer väl att
gå bra ändå förstås, men det är ju inge vidare kul
att gå igenom ensam. Jaja, jag återkommer väl lite
senare i augusti om hur det går med den saken.

Idag är det iaf första riktigt fina vädret vi har på
semestern. Jag och Emelie ska strax iväg och spela
minigolf och senare fara in till Öregrund där vi ska
beställa öl och pizza i väntan på att Jim anländer vid
23 tiden. Just nu är det så jävla hett i förtältet att
jag inte pallar skriva mer, vi hörs sen! Puss!

Dagens örongodis:
Ted Gärdestad - Himlen Är Oskyldigt Blå

Inga kommentarer: