fredag 27 november 2009

Det var väl klart att jag skulle vakna nu, 00:30
bara för att jag för en gång skull somnade i tid, runt
21:00 i detta fall. Så nu sitter jag här. Skit. Men vad
gör man? Jag är på så pass bra humör just nu så det
kan inte hjälpas! Tidigare idag dammsög jag hela huset
åt papi, snäll som jag är. Och när jag var färdig kände
jag mig lite svettig för jag var dum nog att städa i
tjocktröja och hoodie, fick en skymt av mig själv
i spegeln och kände mig ovanligt "liten", springer
upp och ställer mig på vågen, vilket jag inte vågat
göra sen jag bodde hos momma för jag var övertygad
om att jag gått upp dom 4 kgna jag dräpt där.
Med ett leende på läpparna gick jag ner 5 kg lättare.
Vad fan hände med dom egentligen, dammsög jag bort
dom? Haha, man skulle kunna tro det nästan. Sjukt
glad överraskning iaf! Särskilt med tanke på att jag
inte ens försökt gått ner, peppar peppar. Ciao!

Nattens örongodis:
Thermostatic - Metal Skin