söndag 15 november 2009


Usch, gruvar mig inför det personliga brevet jag måste
skriva imorron. Hur kan nåt som borde vara så simpelt
kännas så himla svårt? Jag är inte ens nöjd med mitt CV
än, om man nu ens kan kalla det så. Det känns som att
hur jag än skriver och uttrycker mig så blir allt bara fel
och konstigt i slutändan. Jag är sjukt nära på att ge upp.

Varvade Kingdom Hearts 358/2 Days idag också. Det
var avslappnande. Vackert slut, klart värt. 3/5 ger jag.
Och då känner jag mig snål. Fint soundtrack, vilket är
väldigt viktigt enligt mig. Musiken är liksom halva grejen.
(Trailer) <- Du kan inte motstå skiten.

Nu tänkte jag sätta mig i sängen och bara måla tills
jag somnar. Söndagar är fulla av ångest, är så jävla
trött på det. Ska försöka stänga ute allt annat nu så
jag slipper känna av det. Vartfan är min pennvässare?

Hur slår du ihjäl din söndag?
Leave a comment below.

Kvällens örongodis:
Yoko Shimomura - Xion's Theme

3 kommentarer:

MLi sa...

Ge inte upp. >.< sök jobb i London :)Oftast så består mina söndagar av pizza, popcorn cola och en massa film. MYS!

Cruxus sa...

Men jag är inte helt hundra på om jag vill till London än ju... :( Pizza och popcorn lät inte som en fin blandning, fattar ju att du inte åt det tillsammans, men ändå! Haha!

MLi sa...

aaaahha, vem har sagt att jag inte gör det? ;D Men. Då åker vi till norge och blir as rika istället?