fredag 20 november 2009


Kan ju säga att jag mådde otroligt bra efter premiären
inatt. Det finns inte ord för hur bra det var! Dock är det
FAKTISKT en sak jag blev riktigt besviken på. I böckerna
är hjärnspöket (försöker undvika spoilers) bara en röst,
i filmen är det ju ett riktigt "spöke" skulle man väl kunna
säga. Och det gjorde det hela lite för fjantigt enligt mig.
Men det förändrar inte att filmen var stört sjukt bra!
Men som sagt tidigare så tror jag den blir betydligt
mycket bättre för oss som läst böckerna. 5/5


Nästa gång jag drar på bio blir det iaf en film jag väntat
på längre än New Moon. Med tre utav mina favorit skådisar!
The Imaginarium of Dr Parnassus, som jag längtat! Och det
är inte alls länge kvar nu. Colin, Heath & Depp, kan det ens
bli any better? Skulle inte tro det! 4:e dec, I'll be there!
(TIoDP Official Trailer HD)
<- Du kan inte motstå!

Dagens örongodis:
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

Inga kommentarer: