torsdag 4 februari 2010

High five! Jobb hela veckan!
Vilket gör att helgen kommer att
kännas väldigt välförtjänt denna gång.
Till skillnad från tidigare då man jobbat
för cirkus 2800 i månaden. Tessi är här
och myser lite tills hon ska på Bujinkan
ikväll. Och för mig blir det väl sängdags
när hon går, ska ju upp 06:30 så.

Igår var jag jätte trött men kunde ändå
inte somna när jag la mig, så var lite hårt
att gå upp imorse. Men får man betalt
tar man sig upp ändå på något vänster.
Ska nog vara social nu, ville bara få ur
mig lite glädje av allt jobb denna vecka.

Hörs imorron, om inte annat så ses vi
hemma hos mig på kvällskvisten.
Colorful coasters!

Dagens örongodis:
Within Temptation - Somewhere

2 kommentarer:

MLi sa...

Fysatan vilken tur du har. Men du vet inte om du får jobb nästa vecka?

Cruxus sa...

Nope, men det är långt ifrån omöjligt. Dom behöver folk där i stort sätt hela tiden. Hoppas dock att dom ringer från Linnéan istället, trivs ju så bra där med dom yngre.