onsdag 17 februari 2010


Usch, det här är verkligen inte min vecka.
Jag missade ett 8-timmars pass på jobbet
igår pga att jag var i Hackås och tvättade
hos min mormor. Jag glömde även kvar
laddaren till både psp:n och mobilen hos
henne i all hast på väg hem. Och inte nog
med det så har jag fått två personer att hata
mig inom loppet av fem dagar. Känns nästan
som om man gick på högstadiet igen.

Jag kan ärligt säga att jag inte haft en såhär
jobbig känsla sen dess heller. Jag hatar bråk,
det är det värsta jag vet och vill gärna undvika
det. Men vad gör man, jag antar att allt är mitt
eget fel. Bla bla bla, stackars mig.

Snart kommer Bygge, mami och lillebror in till
stan och hälsar på. Ska bli mysigt. Ska se om dom
har lust att köpa en skurhink åt mig också, haha.

torsdag nästa vecka far man till Boden. Kan bli
skönt att smita undan ett tag även om det var
därifrån jag flydde en gång i tiden. Men Mathias
är ju där så då kunde jag gärna ta en resa till
helvetet och tillbaka om det skulle va så.
Har saknat honom massor...

Nu ska jag diska, hej.

Dagens örongodis:
Masayoshi Minoshima - Bad Apple!!

2 kommentarer:

MLi sa...

Typiskt att du missade din jobbtillfället >.< Men wooho till boden! Hur länge ska du stanna där?

Cruxus sa...

Bara en dag, kanske två, vet inte när Mattis vill fara ;P