måndag 14 juni 2010

Nu har jag tvingat mig till att ta tag i ett inlägg.
Kommer nog inte bli så många denna månaden
dock. Inte mycket har hänt tror jag. Mer än
trevliga festligheter i fint väder. Idag blir
projektet att städa lägenheten. Jävligt
rörigt här hemma just nu. Projektet
som var i helgen blev en tavla som inte
är färdig än. Med helt random stuff
med två helt random stilar. Haha, gött.


Vi har gjort ännu mer på tavlan men ingen av oss har
orkat tagit en ny bild. Det är iaf Robin som är den andre
kreative i detta drama. En rolig idé vi fick helt enkelt.
När den kommer att bli klar är ju en bra fråga.
Om den ens blir det vill säga.

Det här inlägget började jag på för nån dag sen men
har inte fått tummen ur och skrivit färdigt det. Vet
inte alls vart min skrivlust tagit vägen. Men ser ut
att bli väldigt lite uppdaterande under juni-juli.
Snart är det ju Peace & Love, sen kommer Oskar
hit och då har jag bättre saker för mig än att sitta
och blogga. Inte för att nån lär lida av det men kan
ju vara bra att veta iaf. Så att ingen hoppas på att
jag dött i onödan, buhuhu. Näru! Icke!

Usch vad jag gruvar inför att ta tag i dagen. Jag vill
verkligen inte. Suck och stön, nu blir det dusch.

Dagens örongodis:
65daysofstatic - Radio Protector

Inga kommentarer: