måndag 21 juni 2010

Vi har blivit lovade sol hela veckan.
Och jag hoppas verkligen det blir så för nu
vill jag ha sommar i mer än en dag åt gången.
Är skitledig hela denna veckan också, eller fram
till Augusti. Så blir så jävla rastlös av att bara
sitta hemma och glo. Kommer inte något bättre
upp drar jag nog till momma och tvättar.

Helgen hade både plus och minus i sig. Som tur
var mest plus och det gillar vi ju. Fredagen blev
av hemma hos Jos som vanligt, och lördagen
blev en inflyttningsfest inne i stan. Gött.

Och på fredag är det midsommar, tanken är att
den blir av nedanför mig vid Minnesgärdet. Lite
grill och spill. Och efter det drar man till Borlänge.
Fullspäckad sommar, helt underbart. Nu ska jag
göra något vettigt, vad nu det kan vara. Tjo.

Dagens örongodis:
Anna Ternheim - Black Sunday Afternoon

Inga kommentarer: