fredag 19 november 2010

Ja, då har det åter igen gått ett tag sedan jag skrev sist, men ikväll tänkte jag dela med mig lite av kategorin "Film".
Jag har relativt nyligen insett att Michael Cera är en av mina större favoriter i skådespelarskalan, och det finns bara 4 filmer jag ännu inte sett med honom. Vilket skall åtgärdas.
Michael Cera är hur som helst världens gosigaste skådespelare. Han har en konstig framtoning jag inte riktigt kan sätta fingret på och en närvaro som skulle kunna få vem som helst att sitta och små-le för sig själv. Han är helt enkelt charmig så in åt helvete.
Men innan jag geniförklarar honom allt för mycket så tänkte jag lista de senaste filmerna jag sett med honom som jag tyckt väldigt bra om.
Here Goes.
  • Scott Pilgrim V.S The World
  • Paper Heart
  • Nick And Norah's Infinite Playlist
  • Youth In Revolt
Dessa 4 är de senaste jag sett och som jag faktiskt gillat väldigt mycket. Speciellt Scott Pilgrim V.S The world. Det är en riktig jävla pärla som alla borde se enligt mig.






Kvällens örongodis:

Inga kommentarer: