tisdag 2 november 2010


Sitter hemma hos far. Gör absolut inget viktigt alls och det känns riktigt skönt. Är hemma i stan igen på torsdag, då har jag bestämt mig för att vända rätt på dygnet och ta tag i vardagen. Imorgon ska jag ringa och söka jobb, annars ny praktikplats. Önska mig lycka till. Dom senaste veckorna har stått så väldigt stilla, gått fort men stått stilla. Jag lever fortfarande för helgerna och det känns verkligen inte bra. Måste komma igång med någonting under veckorna, behöver inte vara något givande men åtminstone något tillfredsställande, något som jag känner gjort min vardag värd. Något som får mig att känna mig att jag gjort mig förtjänt att sitta och göra ingenting sen. Det får inte gå en hel dag utan att jag kliver utanför dörren iallafall, det har jag bestämt! Nu blir det en jävla massa plinkande med fingrarna. Måste passa på när motivationen finns för en gång skull! Adjö!








Kvällens örongodis:
Nobuo Uematsu - Interrupted By Fireworks

Inga kommentarer: