onsdag 30 mars 2011

När katten hårar så man knappt kan andas vet man att våren är på gång. Solen skiner, kaffet är hett och Popterror spelas i högtalarna. Idag tänker jag verkligen inte sitta inne och ruttna. Även om det kliar i fingrarna då jag äntligen kommit igång med Dragon Age som jag köpte i helgen. Planen ser ut som så att jag vid fyra tiden tar min bror under armen och drar till Hackås och hälsar på. När jag är där ska jag passa på att promenera då det finns en del stigar att välja mellan. Plus att jag nu har sjukt mycket ny musik i telefonen att lyssna på medan jag lufsar fram. Nu får det bli ordning på laterierna!

Fast nu gjorde jag inte mig själv rättvisa riktigt. Jag har faktiskt fått allt på min Att göra lista klart hittills. Förutom Metaltown biiljett och tågbiljett till GBG. Men det kommer. Förhoppningsvis till löning, beror helt på SCN. Har iaf P&L biljetten fixad, och den resan är inte dyr så inget jag behöver bekymra mig om nu, tågbiljett till STHLM i maj styrde man upp igår och har även skrivit ut mig själv från AF. Det viktigaste är klappat och klart alltså. Nu gäller det bara att sköta pluggandet när det kommer igång. Jag får fan inte sumpa det här för då vet jag inte vad jag gör riktigt. Men allt går, med vilja och våld. Nu ska jag sluta snacka mer skit. Kaffet blir ju kallt!
På återseende!







Dagens örongodis:
Popterror - Mordviken

Inga kommentarer: