söndag 27 mars 2011


Nyss dräpt igenom ännu en söndag av film med grannen. Denna gången blev det Ingen Bor I Skogen och Jackie Brown som för övrigt var väldigt bra. Men det var väl bara väntat när Quentin Tarantino står för kalaset. Imorgon blir man student igen, det ska bli intressant att se hur det kommer gå. Känner jag mig själv rätt så borde man jobba lite mer på sin självdisciplin. Men det blir nog bra till slut.

Har druckit två koppar kaffe såhär på kvällskvisten också vilket inte är så smart då jag antagligen kommer få svårigheter att sova nu. Men jag kände mig lite gosig medan jag löste korsord med min nya fina korsordspenna. Så var tvungen att unna mig lite grädde på moset sådär. I veckan ska jag försöka att få mycket gjort, ska jag inte jobba så kommer det bli ett himla spring på stan iaf. Vet inte ens varför jag skriver just nu, har absolut inget vettigt att komma med. Hade bara lite kli i fingrarna helt enkelt. Men verkar som jag får ge upp nu.

En utav dom finaste människorna fyller för övrigt år idag, grattis på honom.








Kvällens örongodis:
Devlin - Community Outcast

Inga kommentarer: