onsdag 20 april 2011


Bästa filmköpet denna månad, helt klart. Det här är nog två utav mina absoluta favoritfilmer. Samlingen börjar bli ganska stor nu och min hylla hemma räcker inte längre till. Framöver får det bli en tripp till IKEA tror jag bestämt. Fast det bästa vore egentligen en större lägenhet känner jag. Börjar blir riktigt less på min lilla, trånga etta. Men vad gör man.

Har pluggat idag också, kunde dock presterat aningen bättre men jag sköt på resten till imorgon. Nu ligger jag nergosad i soffan och skriver av mig lite medan Svärdet I Stenen rullar på i bakrunden. Har gosat sönder min lillebror något otroligt idag också, han måste vara måttligt less på mig just nu, hehe. Sötare unge får man leta efter!

Nä, nu ger jag mig, tråkigaste inlägget på länge alltså. Ciao!









Nattens örongdis:

Inga kommentarer: