söndag 8 maj 2011

Kanske borde ha meddelat tidigare att den försvunna Smulan har återvänt, dagen efter jag beklagade mig här i bloggen. Som jag sa då så trodde jag ju inte det skulle kunna gå värre. Och det gjorde det inte heller, tack och lov. Jag har aldrig varit med om en finare känsla än då. Dock har jag mycket i skallen fortfarande och det känns som om jag är på väg att tappa greppet lite. Plugget är nog den bidragande faktorn just nu. Så imorgon har jag bestämt mig för att ägna dagen helt åt skoljobb. Det tragiska är att det skulle bli runt 20 grader varmt och solsken. Awesome. Men jag får skylla mig själv. Drar till sthlm på onsdag också, känns lite gruvsamt då jag egentligen velat lägga pengar på annat. Men eftersom det ser mörkt ut på Metaltown-fronten för min del så är det väl bara att passa på då det ändå händer någonting. Usch, kommer aldrig förlåta mig själv för att jag missar Soad. Helvete. Men man kan inte alltid segra!







Dagens örongodis:

Inga kommentarer: