måndag 30 maj 2011


Jo, Smulan älskar visst mig, även om hon kanske ser lite obekväm ut, så det så! Hon är bara lite kamerablyg, that's all. Har inte skrivit på sjukt länge, jag vet. Men har ju som aldrig något vettigt att komma med. Stockholmsresan var sjukt kul och jag skulle göra om allt igen utan att ändra på någonting om jag kunde. Dock är jag fortfarande less över att det inte blir något Metaltown. Men kan ju som inte trolla. Är färdig med min första kurs sen jag började plugga också. Vart bara ett G i Naturkunskap A, men jag är nöjd ändå eftersom jag inte presterade särskilt bra och får skylla mig själv. Ja, det var väl allt tror jag. Allt annat som skett intresserar nog ingen annan än mig så lika bra att lämna det utanför. Just nu sitter jag i min mörka men nystädade lägenhet och har nyss tagit en paus i mitt Skins-maraton. Säsong tre ska alldeles strax till att dräpas. Sjukligt bra serie som alla borde se. Imorgon blir det ännu en slapp dag med lite häng tillsammans med Diana, och onsdagen blir väl antagligen livad då alla tar studenten. Nu har jag nog slut på oviktig information om min tråkiga vardag, men det lär väl komma mer framöver då alla festivaler och shit är ur världen. Då ska jag försöka vara mer aktiv, lovar. Jag mår ju iaf bra, och det är ju.. bra? Nu, Skins, sen kudden. Tack och gonatt!







Nattens örongodis:

Inga kommentarer: