torsdag 13 augusti 2009


Känner mig riktigt lat som inte skrivit sen innan
jag for till Boden. Särskilt eftersom att jag inte haft
något vettigt alls att göra på dagarna nu när Mathias
har jobbat för fullt. Har iaf hunnit med arbetsförmedlingen.
Så nu gäller det bara att ligga i och söka så mycket jobb
som möjligt.

Resan hit var iaf otroligt lång. Hade en hemsk
värk i rumpan när jag var framme vill jag lova!
Mer finns det väl inte att berätta, jag har haft
så otroligt långsamt om dagarna och känner att jag
måste hitta något att sysselsätta mig med. Det är
så tråkigt att jag inte kan få använda min egen dator
än. Prio ett är iaf att skaffa ett databord så jag har nåt
att ställa den på. Och prio två blir att köpa en router
så jag får internet också. Men det ser ut att få vänta
ett tag. Suck.

Ja, nä, nu ska jag fortsätta att pilla mig i naveln
samtidigt som jag glor in i väggen. Puss!

Dagens örongodis:
Jefferson Airplane - Somebody To Love

Inga kommentarer: