torsdag 27 augusti 2009

- TRISTESS -

Vaknade av att arbetsförnedringen ringde
imorse. Tydligen så hade brevet dom skickat
till mig kommit tillbaka till dom, vilket är väldigt
knäppt då jag faktiskt fått brev på den adressen
förut. Vi kom iaf fram till att det måste varit posten
som gjort fel. Har iaf en tid hos en jobb coach på måndag
kl. 15:00. Så får hoppas på att jag blir lite klokare av
det mötet. Funderar på att söka på Max faktiskt.

Aja, idag kommer svärföräldrarna hit och leker med
mig tills imorron vid lunchtid då Mathias kommer hem.
Då blir det smörgåstårta och sen kräftor som jag har
förstått det. Mum mums! På kvällen blir det utgång
antar jag. Folk har ju fått lön nu så.

Ska jag vara ärlig så känns det faktiskt lite bättre nu.
Jag längtar fortfarande hem väldigt mycket. Men
det känns som att det värsta är över. Kan ju bara
vara tillfälligt också, man vet aldrig med mig.
Det lär vända till det sämre igen snart, det
skulle inte förvåna mig. Pessimist Nina!

Dagens örongodis:
Adam Nordén - The Park

2 kommentarer:

Jenny Sellsve sa...

Sök på Max här i Östersund så kommer jag och äter hos dig varje dag!:D <3

Cruxus sa...

Det ska jag, eller på MC! Hihi! ;D