tisdag 14 december 2010


Idag har jag suttit och pysslat med mig själv hela dagen. Pärlat krokodiler, pärlat plattor. Skissat och skrivit massor, druckit mängder av kaffe och bäddat sängen. Och det känns faktiskt som att mer än så behöver inte denna dag bestå av. Resten av kvällen kommer jag att tillbringa med min kära psXa tills ögonen ploppar ur skallen på mig. Idag var en riktig slapp dag helt enkelt. Men imorgon blir det andra tag. Ska tydligen filma spelningen på Tings imorgon vilket känns både trist och skoj eftersom jag måste sticka ifrån sällskapet lite tidigare, men det är det väl värt antar jag. Får se hur resten av kvällen urartar sig, om det blir Larrys eller omedelbar hemgång. Vet inte riktigt vad jag känner för än. Kommer bli kul vilket som iaf. Vet inte riktigt varför jag skriver. Önskar jag hade mer intressanta ting att komma med, får nog bli lite skärpning där.







Kvällens örongodis:

2 kommentarer:

Rebecka Edberg sa...

Blir lite smått avundsjuk på allt ditt pysslande. Du verkar vara väldigt duktig :)

Cruxus sa...

Se till att pyssla du med! Det är fruktansvärt mysigt.

Haha, tack, men det är dom mest simplaste prylarna jag pillar med faktiskt :)