söndag 5 december 2010


Jag måste nog vara världens mest klantiga människa. Jag vill bara slå huvudet i väggen upprepade gånger tills jag bättrar mig. Lyckades tappa min mobil på Plaza igår, och dagen innan det slarvade jag bort mina tumvantar. Jag blir så fruktansvärt less så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Jag måste börja skärpa mig som fan. Usch, huvva!

Pelli är här och försöker hålla mitt humör på topp. Vi spelar Zombies Ate My Neighbours på snes-emulator och drar dåliga ordskämt. Imorgon kirrar jag ett nytt sim-kort och behåller mitt gamla nummer. Men kommer inte ha ett enda själv så spamma mig med era är ni snälla, så jag slipper fråga varenda gång det ringer vem fan det är. Nej, nu orkar jag inte ordbajsa mer, skitliv.







Kvällens örongodis:
Royal Republic - Underwear

Inga kommentarer: