torsdag 23 december 2010

Ja, imorgon var det julafton då. Mysigt. Har dock svårt att slappna av i år med så mycket i tankarna. Men försöker att ignorera det så gott det går. Har varit ganska så kreativ sedan jag kom hem till far. Har skrivit sjukliga mängder med roande texter, skissat en jävla massa Tim Burton inspirerat skit, pärlat ytterligare en massa krokodiler som ska ges bort i julklapp och börjat lärt mig grunderna i kalligrafi. Vet inte vad jag ska få ut av det riktigt men är ju annars en jävligt rolig grej att kunna. Annars har det bara varit film och häng med familjen.

På juldagen ska jag som vanligt på hemvändaren i Bräcke. Kan inte påstå att jag ser fram emot det men är ju alltid kul att träffa gamla barndomskamrater man annars aldrig ser. Annandagen hade jag tänkt dra tillbaka hem till staden, men som det ser ut nu har jag ingen skjuts så det måste lösas först. En av många nackdelar med att bo ute i skogen. Dunder spelar på New York då så vore ju kul att se. Har även fått praktikplats nu, jippie.. Ska packa Brunkullans té i en månad, eventuellt längre. Hoppas bara det leder till något vettigt denna gången.

Nä, nu blir det en kopp kaffe sen nalkas det väl uppesittarkväll med bingolotto och allt därtill. Ni får ha en riktigt god jul så hörs vi snart igen. Tjo.







Dagens örongodis:
T.I. - Castle Walls

Inga kommentarer: