söndag 12 december 2010

Mår fruktansvärt bra idag. Oförskämt bra. Höll mig nykter under utgången igår och for till Lugnvik efter spelningen på Tings. Innan helgen tog jag dessutom tag i städningen hemma och berget av disk som skrattat mig i ansiktet dom senaste veckorna. Har även julpyntat och fått någorlunda pli på min dygnsrytm. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Idag vaknade jag upp på min broders soffa och rörde mig senare mot Valhall där jag sitter nu och strax ska till att spela bingolotto med min kära Therese. Och imorgon far jag och kollar in en ny praktikplats, om det är något att ha, sedan lämna papper på AF. Skönt att veta att man inte kommer ligga inne och glo bort hela dagen i datorskärmen. Vet inte varför jag delar med mig av detta egentligen. Ville nog bara meddela att berg och dalbanan lutar uppåt nu äntligen. Aja, det intresserar ingen annan än mig egentligen, haha. Mår bara så fruktansvärt bra just nu, trots att jag inte borde det med tanke på att min tillvaro inte förbättrats så mycket egentligen. Är fortfarande så gott som arbetslös och hatar att ha praktik som inte leder till ett skit i slutändan. Men jag vet inte, kan vara annat som bidrar till glädjen i bröstet just nu, vad vet jag. Skönt att få skriva av sig lite iaf.


Från en sak till en annan. Är du ledig på onsdag och inte har något vettigt för dig borde du dyka upp på Tings lagom till 19:30 och se spelningarna med Dunderpatrullen och Stor. Kommer bli riktigt ösigt tror jag, och en härlig blandning av först Bitpop, sen Hiphop. 80 förköp, 100 i dörren.








Kvällens örongodis:
Parken - Åt Helvete Med Himlen

Inga kommentarer: