tisdag 18 januari 2011


Mitt senaste kladd från en utav dom där sömnlösa nätterna. Jag funderar på att lägga ner det lilla som finns kvar av min passion för att måla. Jag kommer inte längre än såhär känns det som. Jag utvecklas ingenting och min fantasi är ju lika med noll. Bättre att fokusera på något annat som känns mer givande. I mitt fall tror jag det blir piano och gitarr. Där kommer man iallafall någon vart.

Andra jobbdagen avklarad idag också. Jag trivs som fisken i vattnet och kommer sjukligt bra överens med mina kollegor. Jag har redan lärt mig det mesta och tror nog det kommer sitta som det ska lagom till nästa vecka. Hoppas det håller i sig såhär bara. Så förutom att i stort sätt alla lampor gått i min lägenhet så känns livet prima just nu. Bra dygnsrytm och 90 minuters promenad varje dag. Lite kul att jag sitter och käkar choklad i samband med den meningen, haha. Nej nu blir det soffläge med serier och dylikt. Tjo.







Dagens örongodis:
Coldplay - Postcards From Far Away

Inga kommentarer: