lördag 8 januari 2011

Nytt år, nya tag. Brukar man inte tänka så? Vi använder ofta den nya starten på året som en ursäkt till förbättring. Skärpning på allt slarvande osv. Jag tänkte prova på det ordentligt den här gången. Till att börja med så kommer denna blogg endast vara till för mig igen. Tar bort mina gästbloggare från och med nu, var kul till en början men det var skrivet att dö ut i längden. Kommer dock fortfarande att tipsa om saker jag finner intressant i andras bloggar, främst från dom som var gästare här då. Sen ska jag försöka att komma med mer givande inlägg själv då jag väl är igång, som inte bara handlar om min tråkiga vardag. Det får bli en extra rad om livet mitt efter den mer givande biten i inlägget så att säga.

Kan börja med att meddela att jag nu mera har en ny mejl adress och ny msn eftersom min gamla blivit spärrad pga ett virus jag klantigt nog lyckades få för ett tag sen. Vill ni komma åt mig igen så är det adressen: cruxus@gmail.com som gäller. Börjar även jobba på måndag så kommer inte att prioritera bloggandet i första taget. Det ska bli skönt faktiskt, äntligen blir det riktig ordning på dygnsrytmen. Nu ska jag torka dreadsen som hänger tungt från skallen efter en lång dusch. Återkommer kanske senare med något givande inlägg.
Until then!








Kvällens örongodis:
Petter, Veronica Maggio - Längesen

Inga kommentarer: