fredag 28 januari 2011

The Dis-kers


Lekte med grabbarna grus här nedanför/ovanför. Dom kom och diskade bara för att få
vara med mig dom gullegrisarna. Kan vara för det mutades en del också men jag hoppas på det förstnämnda! Sen bar det av hem till Emil för ölspel med sjukt roliga regler som Fredrik styrde upp. Jag tror bestämt jag förstörde en gylf om jag inte minns fel när jag tog på mig ett par jeans bakochfram. Men det var det värt. Spontana kvällar är alltid dom bästa! Nu ska jag bege mig in till staden strax för att införskaffa mig en ny jacka, som jag längtat!
Det är fredag, och det är bra.








Dagens örongodis:
Marina And The Diamonds - I Am Not A Robot

1 kommentar:

Anonym sa...

kul skrivet, men jag tror du vinner guldmedalj i världens tråkigaste filmklipp! filma när nån står och diskar, och man ser dessutom inte diskningen, bara att nån står där... riktigt ovärt! räkna inte med på många youtube-visningar nina.

/Jocke