fredag 28 maj 2010


Blev så varm i hjärtat igår när jag kom hem från jobbet.
Innanför dörren låg ett vykort bland reklamen. Emelie
min fina räddade min sletna dag helt och hållet. Hon
får ta och flytta hem från Göteborg nu och bo med
mig tycker jag. Det är så tomt utan henne, buhu!

Efter en vecka fylld med jobb är man nu hemma
i skogen hos far och hälsar på. Helt okej, fördriver
tiden vid min älskade dator jag saknat så. Och nu
tar man och beställer Peace and Love biljetten så
man har det gjort. Sen får vi se hur det kommer
att gå. Ska hinna med tre festivaler i sommar.
Och vilken sommar sen. Helt awesome!

Känns sjukt att inte vara i stan på en helg. Har
som blivit en rutin det där med fredags ölandet
med Lugnviksgänget eller Roos. Kanske bara
bra att man tar det lite lugnt. Och laddar upp en
helg innan sommaren sparkar igång ordentligt iaf.
Men nu kommer Adobe Premiere och Photo
Shop att älska med mig hela natten. Så det är
okej. Jag står ut, haha!

Nu ska jag ta en till öl med min far och bror inne
i köket och snacka lite skit. Återkommer senare.

Dagens örongodis:
Lena - Satellite

Inga kommentarer: